حجت الاسلام عالی در حسینیه ابوفاضل لامرد مطرح کرد؛

حذف پیوند خانواده و امام از مهمترین اهدف دشمنان است

حجت الاسلام عالی در حسینیه ابوفاضل شهر لامرد گفت: مهمترین هدف و اولویت دشمن در جنگ ترکیبی از بین بردن پیوندهای محبوب بویژه بین مردم، با امام و خانواده است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، حجت الاسلام مسعود عالی یکی از سخنرانان مطرح کشوری در مراسم حضرت زهرا(س) که در حسینیه ابوفاضل شهر لامرد و با شکوه خاصی برگزار شده بود اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که به پیوندهای مقدس حمله کند و بی اخلاقی و بی دینی را در جامعه رواج دهد و این پیوندهای محبوب و مقدس را به شدت مورد هدف قرار داده است.

وی، با بیان این مطلب که پیوند خانواده و امام دو پیوندی است که شیطان دنبال می کند تصریح کرد: اگر پیوندی که بین مومن و ولی خدا باشد از بین برود دیگر کسی نیست که بشریت را هدایت و در مسیر مستقیم قرار گیرد.

این خطیب توانا ادامه داد: بسیاری از آسیب های آخرالزمانی همانند زیادشدن طلاق، شکسته شدن حرمت ها، خردشدن حرمت والدین به فرزندان و بالعکس، شباهت زنان به مردان و بالعکس، رواج همجنسگرایی و... از آسیب های تربیتی است که اهلبیت در این زمینه به ما هشدار داده اند که در آخرالزمان این اتفاقات نامیمون می افتد که متاسفانه انسان های شیطان سفت همانند صهیونیست ها در حال ترویج آنند.

سخنران مراسم حضرت زهرا (س) در شهر لامرد افزود: نقشه ای که صهیونیست ها برای غیراز یهود دارند این است که فقط خودشان را آدم به حساب می آورند و بقیه افراد را آدم به حساب نمی آورند و حیوان می نامند که در قرآن هم به این مهم اشاره شده است.

وی گفت: در کتاب تلموت از زبان خود صهیونیست ها نیز آمده که ما نژاد برتر هستیم و افراد دیگر غیر از یهود انسان نیستند و باید آنها را از بین برد و نباید آنها را با شمشیر کشت بلکه با سنگ باید آنها را از بین برد تا شمشیرتان کن نشود.

حجت الاسلام عالی به کتاب پروتکل بزرگان صهیون یا پروتکل بزرگان یهود که سندی جعلی و یهود ستیزانه است اشاره کرد و گفت: در این کتاب آمده که یهودیان به عنوان توطئه‌گران در سطح جهانی هستند و برای مدیریت جهان منجمله خانواده های غیریهود این است که خانواده های غیریهود در مسیر پاکدامنی نباشند و زن را به بی عفتی بکشانند و اگر سقوط کند آن خانواده از بین می رود.

وی افزود: روپرمرداک، غول رسانه ای غرب و سلطان شیاطین نیز که ثروتش نجومی و بسیاری از شبکه های تلویزیون جهانی برای وی می باشد بیش از ۱۰۰روزنامه پرتیراژ نیز صاحب است که در مصاحبه ای از نقشه شومی که برای ایران و جهان دارد را بازگو می کند و می گوید تا سال ۲۰۲۰ مردان ایران، زنان خود را به نمایش بگذارند و برای این کار یواش یواش انجام خواهیم داد که دشمن تا حدودی نیز موفق بوده است.

او تصریح کرد: دشمن نقشه بی بندوباری و ترویج بی حجابی را در سر می پروراند اما غیرت و مردانگی ایرانیان را هنوز ندیده است، زیرا مردان ایران در تاریخ نشان داده اند که شیر هستند و غیرت دارند و تمرکز دشمن در مسئله حجاب است و در مهم ترین نماد فرهنگی غرب بی حجابی است و این تابلو و پرچم است.

حجت الاسلام عالی با بیان این مطلب که حجاب نماد فرهنگ دینی است افزود: زن محجبه با حجابش علاوه بر پوشش، یک فرهنگ را دنبال می کند و نباید ساده لوحانه به آن نگاه کرد و باید به این سنگر توجه جدی داشت.

او با اشاره به ترفندهای دشمن همانند انقلاب الجزایر اشاره کرد و گفت: آنها بر این مسئله واقفند که وقتی یک دختر الجزایری بدون پوشش مناسب به خیابان می آمد همانند این بود که فرانسوی ها یک سنگر را فتح می کردند و تا جایی که الجزایر را تسخیر و مستعمره خود کردند.

وی تاکید کرد: رضاخان یک فرد بی سواد بود که در سال ۱۳۱۴ با سفر به ترکیه و بازدید از کارخانجات و پیشرفت های این کشور و... عامل پیشرفت ترکیه را بی حجابی دانست و سه اقدام نازیبای کشف حجاب، برداشتن عمامه از سر روحانیون و تعطیلی مراسمات عزای سیدالشهدا را انجام داد که این کار احمقانه ای بود.

حجت الاسلام عالی با بیان این مطلب که عریان نمایی در غرب به یک ویترین و به نفع مردان حریص و نظام سرمایه داری برای فروش کالاهای خود تبدیل شده است تصریح کرد: فلسفه حجاب این است که جذابیت های شما در زمینه خلاقیت، نواوری، نویسندگی و غیره... انسانیت بیرون بیاید و دیده شود ایرادی ندارد، اما آن چیزی که شما را به کالا تبدیل می کند باید پوشیده و بدور از شیطان سفتان باشد.

او افزود: در جهان امروزی زن را به عنوان کالا و یک نماد نگاه می کنند و تعریف آن در جهان عوض شده که می توان گفت سومین تجارت پرسود جهانی زن و کودک، چهارمین نفت و گاز و انرژی و پنجمین آن نیز توریست است.

وی در پایان تاکید کرد: نظام سرمایه داری و غرب به دنبال این است که شیرزنان ایرانی که فرزندانی همچون شهید سلیمانی ها، باکری ها، همت ها و... را تربیت کرده دیگر در خود نبیند و چنین فرزندانی را تربیت نکند که تا حدودی هم موفق بوده است و باید به نظام خانواده بر اساس ملاک و معیارهای اسلامی توجه بیشتر داشت تا شاهد فروپاشی خانواده ها نباشیم.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها