همراه با احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای اتباطات در سازمان بازنشستگی کشوری؛

دوره جامع «اصول حرفه ای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری» اختصاصی سازمان های خدمات محور برگزار شد

دوره جامع «اصول حرفه ای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری» با هدف ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان واحدهای حراست و ارتباطات فعال در سازمان ها و کسب و کارهای خدمات محور توسط احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برای مسئولان و کارشناسان حراست سازمان بازنشستگی کشوری در ساختمان مرکزی این سازمان در میدان فاطمی برگزار شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر دوره جامع «اصول حرفه ای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری» اختصاصی سازمان های خدمات محور برگزار شد

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، باعنایت به اهمیت و اثربخشی ارتباطات دوسویه و موثر با مشتریان بالاخص در زمان مراجعه حضوری در تمامی سازمان ها و کسب و کارهای خدمات محور بعنوان یک اصل بی بدیل در راستای ایجاد تفاهم، مشارکت و رضایتمندی حداکثری مخاطبان و مشتریان برند و خدمات آنها که مطرح است، در همین راستا سازمان بازنشستگی کشوری با برگزاری دوره آموزشی " اصول حرفه ای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری " به مسئولان و کارشناسان واحد حراست سازمان توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در محل ساختمان مرکزی این سازمان در میدان فاطمی برگزارنمود.

این دوره با هدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع برپا گردید.

احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در خصوص ارائه این دوره آموزشی در صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این دوره آموزشی کارکنان با ارتباط فلسفه وجودی سازمان‌ها با ارباب‌رجوع، اهمیت ارباب‌رجوع در سازمان‌ها، مسئولیت کارکنان در مقابل ارباب‌رجوع، الزامات و قوانین طرح تکریم ارباب‌رجوع، علل نارضایتی ارباب‌رجوع در سازمان‌ها و راهکارهای حفظ و افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع و هنر و مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز در رفتار با ارباب‌رجوع آشنا می‌شوند.

مدرس دوره حرفه ای ارتباطات و روابط عمومی در سازمان ها در مورد ضرورت برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی تصریح کرد: جمعیت قابل توجهی از ارباب‌رجوع‌های این نهاد را افراد سالمند، ناتوان، معلول، از کار افتاده، بیمار و زنان سرپرست خانوار با طیف وسیعی از مشکلات مختلف تشکیل می‌دهند، به‌نحوی که بسیاری از آنان از حداقل سواد خواندن و نوشتن برخوردار نیستند.

وی افزود: این افراد فاقد مهارت‌های لازم در پیگیری امور خود در اداره‌ها و سازمان‌ها هستند و گذشته از این به‌دلیل تنوع خدمات این نهاد و ماهیت خدمات حمایتی و نسبت بالای تعداد خدمات گیرندگان به تعداد کارکنان، برگزاری این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است.

احمد باقری اظهار داشت: تکریم انسان‌ها در راستای تکریم خدا است از این‌رو در تمام برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید رضایت ارباب‌رجوع به‌ عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد.

مشاور ارتباطات در سازمان ها با اشاره به علل نارضایتی ارباب‌رجوع گفت: بخشی از علل نارضایتی ارباب‌رجوع را در هر سازمان مسائل کلان فراسازمانی و بخشی دیگر را مشکلات درون‌سازمانی تشکیل می‌دهد که به سطوح مختلف سازمانی مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: ‌بخشی دیگر از نارضایتی ارباب‌رجوع نیز به ‌خود ارباب‌رجوع، سطح توقعات و پایبندی وی به قوانین و مقررات اداره‌ها و سازمان‌ها، مهارت‌های ارتباطی و رفتاری وی و توانایی و مهارت لازم در اخذ خدمات از سازمان‌ها مرتبط است و در این میان بخش مهمی که جنبه رفتاری دارد به کارکنان و فرهنگ سازمانی هر سازمان مربوط است.

احمد باقری رضایت ارباب‌رجوع را یک امر نسبی و متغیر دانست و خاطرنشان کرد: ‌تحقق رضایت همه افراد به‌طور کامل و صد درصد امکان‌پذیر نیست و همواره برخی از افراد تحت هر شرایط در مطلوب ترین وضعیت نیز ممکن است ابراز نارضایتی کنند اما این به ‌معنی عدم برنامه‌ریزی سازمان‌ها در تکریم مردم و ارباب‌رجوع نیست.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره «احمد باقری» به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی سازمان ها، شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها