انتصاب دبیرکل سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو)

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اینسکو در حکمی، دکتر مجتبی کریمی را به‌عنوان دبیرکل این سازمان منصوب کرد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر انتصاب دبیرکل سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو)

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اینسکو در حکمی، دکتر مجتبی کریمی را به‌عنوان دبیرکل این سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اینسکو در حکمی، دکتر مجتبی کریمی را به‌عنوان دبیرکل این سازمان منصوب کرد.

در حکم انتصاب کریمی آمده است:

با توجه به درایت بی بدیل، شایستگی در خور تحسین و تجارب ارزشمندتان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ک توسعه پایدار، یه موجب اصل ۲۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مادتین ۲ و ۱۶ اساسنامه مکتوب اینسکو، بدینوسیله جنابعالی را به سمت "عضو اصلی هیئت مدیره و دبیرکل" سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) منصوب می‌نماییم.

با عنایت به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی امید است با اتکا به خداوند متعال و ظل توجهات حضرت سبحان با بهره گیری از تمامی فرصت ها و ظرفیت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران توانمند، تولیدکنندگان، کارشناسان، متخصصان، صاحب نظران، دکترین علمی و تجربی، خیرین، دانشگاهیان و اصحاب رسانه و منابع ارزشمند و فرصت‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و تخصصی کشور در راستای سیاست‌های کلان و برنامه های راهبردی تبیین شده اینسکو و با هدف تحقق آرمان‌های ایران اسلامی موفق و موید باشید.

شایسته است در اجرای وظایف محوله به طور مستمر اینجانب را از چگونگی اقدامات، موانع انجام وظیفه و نتایج ارزیابی واحدهای پیوسته و وابسته مطلع نمائید.

توفیقات شما را در انجام این مسئولیت مهم از درگاه پروردگار متعال مسئلت داریم.

محمدسجاد دهنوی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اینسکو

معرفی ساختار و نمودار سازمانی سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی اینسکو دفاتر و تشکیلات ملی استانی و شهرستانی

نمودار سازمانی

بدیهی است که یکی از زیرساخت های ضروری برای حرکت هر سازمان به سوی موفقیت بهره مندی از نمودار سازمانی و تعریف پست های لازم و شرح وظایف مربوط به آن ها می باشد. در اینسکو اگرچه در گذشته موضوع تدوین نمودار سازمانی مکررا مورد بحث واقع شده بود لکن عموماً این بحث منتهی به نتیجه نشد. در دوره جدید مدیریت سازمان با دبیر کلی اینجانب مجتبی کریمی یکی از محورهای فوری و بسیار ضروری موضوع تدوین نمودار سازمانی بوده است این مهم از این جهت بیشتر رخ می نمود که بدون داشتن یک نمودار سازمانی اساسا تعریف پست و تدوین شرح وظایف فاقد معنا خواهد بود لاکن و در این صورت توان کارشناسی و معیار ارزیابی سازمان مشخص نیست لذا نسبت به برگزاری جلسات متعدد با مشاوران و اعضای محترم شورای راهبردی و سیاست گذاری اقدامات لازم به عمل آمد و حاصل آن پیشنهاد نمودار سازمانی بود که در جلسه هیات مدیره سازمان به تصویب رسید در این نمودار دفاتر استانی تشکیلات دارای سه مدیریت می باشد (مدیریت امور دفاتر و مدیریت نظارت و بازرسی و مدیریت امور قراردادها اداری و مالی ) که در ذیل هر یک از این مدیریت ها پست های کارشناس مسئول و کارشناس و متصدی امور دفتری و سایر پست های مربوطه قرار خواهد گرفت. پس از تصویب نمودار و پست های سازمانی بر اساس روال منطقی این امر نسبت به جانمایی هر یک از کارکنان دفتری سازمانی اقدام خواهد شد و از این طریق آمایش پست ها به طور دقیق انجام گرفت و مسیر انجام وظایف محوله سازمان اینسکو هموار تر می گردد.

درباره ما

از آنجا که در تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از تجربه و تخصص متخصصان و جامعه بازنشسته و یا از پژوهشگران دانشگاهی و صاحبنظران در بخشهای مالی اداری حقوقی برای کاهش هزینه ها و دوری از خطا مدیریتی در اجرایی پروژه‌ ها از مشاوران مالی اداری برای تامین بودجه اجرای طرح های خود جهت سرمایه پذیری و سرمایه‌گذاری بهرمند میشوند لذا در این راستا برای پیشرفت و توسعه پایدار و کمک به افراد حقیقی و حقوقی در ابعاد مختلف جامعه این سازمان اقدام به طراحی و تأسیس دفاتر نمایندگی سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی اینسکو در سراسر کشور نموده است.

هدف اصلی این مجموعه قانون مند نمودن امکان پیگیری قانونی برای اعضای محترم این سازمان نسبت به درخواست های مشاوره جامعه هدف مثل مدیران و کارفرمایان تجار و بازرگانان و صاحبان صنایع و سرمایه گذاران سرمایه پذیران داخلی و خارجی و.... در جهت پیشبرد سیاستهای کلان کشور برای پیشرفت و توسعه پایدار و کمک به مسئولان اجرایی در بخشهای مختلف فرهنگی اجتماعی اقتصادی برای اجرایی شدن فرامین و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می باشد.

ما اعتقاد داریم در تمام عرصه ها مورد نیاز به نقش آفرینی مشاوران و متخصصان کارآزموده و مدیران بازنشسته و محققین و پژوهشگران جوان نخبه در راستای مدیر پروری امکان پذیر و دست یافتنی تر باید بشود.

فلذا این دفاتر در جهت تولید علم توسط پژوهشگران و محققان نخبه منطقه‌ای و محلی در سطوح مختلف و حمایت مادی و معنوی از مقالات و پایان نامه‌های دانشجویان و دانشمندان جوان که مدیران و آینده سازان کشور عزیزمان قلم‌داد میشوند و برطرف نمودن موانع در بخشهای مختلف برای مشاوره پذیران از اعضای این سازمان جهت ترسیم صحیح نقشه راه برای پیگیری امور ایشان در چارچوب قوانین و مقرارت جمهوری اسلامی ایران برای ساماندهی و قانون مند نمودن ارتباطات فی مابین متقاضیان و مشاوران این مجموعه و نظارت بر اجرای قراردادهای منعقده در این سازمان بین طرفین و حمایت‌های مادی و معنوی از مراجعان و مشاوران و متخصصان مرتبط با کمیسیونها این سازمان راه اندازی شده است.

قابل توجه این است !!!خدمات مشاوران باتجربه باعث کاهش هزینه ها برای مدیران و متقاضیان به آن را در پی خواهد داشت و تسریع در امور ایشان بعلت تجربه و تخصص متخصصان و مشاوران این تشکیلات و نتیجه بخش بودن و رضایت آنها را از این تشکیلات در بر داشته و میتواند نوید بخش ایجاد امید به آینده پیشرفت و توسعه پایدار و رفاه اجتماعی را بین آحاد مردم مخصوصاً فعالان اجتماعی در تمام عرصه های مختلف باشد.

خدمات ویژه این دفاتر فی الواقع مربوط به بخش خصوصی و سازمان مشاوران و متخصصان اینسکو با مدیریت دبیران اجرایی آن در شهرستانها و استانها می‌باشد و این سازمان فقط نقش سازماندهی و نظارت بر تمام قراردادهای منعقد در این سازمان را فی مابین افراد حقیقی و حقوقی با کارشناسان و متخصصان که مشاور نامیده میشوند بعنوان ناظر بر عهده خواهد داشت.

اهداف سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی اینسکو

ایجاد هماهنگی و وحدت رویه اثر بخش اجرایی فی مابین انجمنهای علمی تخصصی اتحادیه های فنی مهندسی و مهارتی در توسعه پایدار کشور برای پیشرفت سریع جامعه جوان و پرسشگر کشور و کاهش هزینه‌های علم آموزی تخصصی و تبدیل آنها به مهارتهای فردی و گروهی در کمترین زمان ممکن و ایجاد ارتباط مواثر بین جامعه هدف با دانشگاه ها، موسسات فرهنگی آموزشی پژوهشی اجتماعی صنعتی تولیدی و خدماتی و کشاورزی در مجامع ملی و بین المللی با برنامه ریزی هدفمند و برگزاری برنامه ها مدون همچون همایشهای منطقه ای و فرامنطقه ای داخلی و بین‌المللی با ایجاد تفاهم نامه های تخصصی برای علم آموزی و مهارت آموزی فن آورانه و فرا فن آورانه برای انتقال تجربه های علمی و تخصصی بین اعضای سازمان اینسکو در داخل کشو و خارج از کشور توسط دفاتر این سازمان در ایران و سایر کشورهای عضو سازمان مشاوران و متخصصان اینسکو

۲- مدیر پروری و انتقال تجربه مدیریتی نیروهای بازنشسته دولتی به جوانان و پژوهشگران جوان که آینده ساز کشور عزیزمان خواهند بود و شناساندن نیروهای متخصص و متعهد و اندیشمند بعنوان مدیر موفق و کاردان به سیستمهای مدیریتی بخش خصوصی و دولتی و جامعه هدف..‌..... کار آفرینان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی

۳-حمایت و ایجاد زمینه های لازم برای حضور فعال اعضای سازمان اینسکو در نهادها و شوراهای تخصصی مشورتی محلی استانی منطقه ای و فرامنطقه ای برای تاثیر گذاری اصولی در تصمیم سازی های کوتاه مدت و میان مدت و حتی بلند مدت در امور اجرایی بخش خصوصی و دولتی

۴-حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه ها و مقالات و طرح های اجرایی در چارچوب قوانین داخلی و بین‌المللی پژوهشگران و محققان و متخصصان اندیشمند عضو سازمان اینسکو

5-برگزاری نشست‌های تخصصی بین متخصصان عضو با انجمنهای تخصصی پیرامون ماموریت کمیسیونها اینسکو برای تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات سازنده با نگرش تبدیل این تجربیات به علوم کاربردی و مهارتی برای آیندگان و نشر باید ها و نباید های این علوم در قالب مقالات علمی پژوهشی

6-تدوین آئین نامه ها و دستور عمل های تشکیلاتی با تولید نرم افزارهای اداری مالی مرتبط با کمیسیونها مختلف این سازمان برای سهوالوصول شدن برای بکارگیری تجربیات و مهارتهای متخصصان توسط جامعه هدف مراجعین به اینسکو جهت مشاوره و همکاری برای اجرای طرحهای اقتصادی اجتماعی فرهنگی ورزشی و سرمایه‌گذاری پایدار در ابعاد مختلف مدیریتی جامعه شمول

اهداف بین المللی

1-از آنجاکه ارتباطات خوبی این سازمان در کشورهای مختلف دارد و همکاران در خارج از کشور اعلام آمادگی جهت اخذ نمایندگی سازمان اینسکو را در کشور حوزه خلیج فارس و آسیای میانه و اروپا داشته اند‌ برنامه ریزی های خوبی برای ارتقاء اعضای اینسکو در زمینهای مختلف علمی و فنی مهندسی فرهنگی آموزشی پژوهشی و بازرگانی و توسعه سرمایه‌گذاری در معاونت بین المللی این سازمان پیش بینی شده است.

2- زمینه بازاریابی کالاهای تولید داخل کشو که استانداردهای صادراتی را داشته باشد توسط این نمایندگیها سئو کالای تجاری در رسانه های تخصصی کشورهای هدف انجام خواهد شد.

3- با برپایی نمایشگاه بازرگانی و تجارت اینسکو بصورت مشترک و دائمی برای شرکتهای ایرانی غرفه اختصاصی ایجاد خواهد شد.

4- شرکت‌هایی که توسط دبیران استانی به معاونت توسعه بازرگانی و میز تجارت سازمان معرفی بشوند را عضو کنسرسیوم اقتصادی اینسکو نموده و با صدور بیزینس کارت بین المللی اینسکو که در حداقل پنجاه کشور دارای نمایندگی خواهد شد ایشان را مورد حمایت های مالی اقتصادی این مجموعه قرار خواهیم داد.

5-این سازمان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان مدت و بلند مدت با سازمانهای بزرگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری حتی گردشگری در اروپا و آسیا مرکزی و خاورمیانه موجبات توانمند سازی اعضای تشکیلاتی خود را در داخل و خارج کشور مهیا خواهد نمود.

6- طبق پیش بینی های و مذاکرات صورت گرفته کمیته بین الملل گیرین کارت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری برای ایشان و خانواده های محترم آنها صادر خواهد شد.

7- حمایت‌های تحصیلی و اقامتی هتل لینک و ترانسفر هوایی جاده ای ریلی و دریایی برای این اعضا و محصولات تجارتی آنها توسط کمیته های تخصصی اینسکو انجام خواهد شد.

نظرات شما ( 1 نظر )

برهان
همه انجمن ها کمیته ها و هر ارگان. مردم نهاد دارای فواید و اهمیت زیادی دارد ..هر کشوری این نهادها را بیش تر داشته باشد در همه زمینه های موضوع فعالیت این نهاد ها موفق تر است

    پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

    بارسانه های گزارش خبر

    با رسانه ها

    تیم خبری گزارش خبر

    گروه حفاظتی پاس

    روابط عمومی گروه پاس

    تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

    سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

    سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

    برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

    گروه پیشرانان پیشرفت ایران

    گروه پیشرانان پیشرفت ایران

    بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

    دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

    دبستان نهال اندیشه

    آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

    آهن و فولاد غدیر ایرانیان

    آهن و فولاد غدیر ایرانیان

    تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

    آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

    آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

    آموزش تخصصی دوره های حسابداری

    شرکت تجلی معادن و فلزات

    تجلی توسعه معادن و فلزات

    نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

    رپورتاژ آگهی تریبون

    تریبون

    انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

    روابط عمومی بانک آینده

    روابط عمومی بانک آینده

    بانک پیشرو در اقتصاد کشور

    گروه سرمایه گذاری غدیر

    گروه سرمایه گذاری غدیر

    بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

    سرآمد نوین

    سرآمد نوین

    پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

    وکیل اول

    وکیل اول

    پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

    بانک قرض الحسنه مهر ایران

    بانک قرض الحسنه مهر ایران

    تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

    پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

    زهره کرمعلی

    زهره کرمعلی

    فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

    احمد باقری

    احمد باقری

    مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

    میلاد فرخ پور

    میلاد فرخ پور

    فعال حوزه انفورماتیک

    عباس ستایش گو

    عباس ستایش گو

    فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

    صدیقه طباطبایی

    صدیقه طباطبایی

    خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

    مهدی آشتیانی فرد

    مهدی آشتیانی فرد

    خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

    محمد تقی ناصریراد

    محمد ناصریراد

    فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

    وحید حاج سعیدی

    وحید حاج سعیدی

    فعال رسانه ای در استان گلستان

    نورالله رنجبر

    نورالله رنجبر

    مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

    ناهید مظفری

    ناهید مظفری

    مشاور رسانه ای در استان یزد

    محمود صابری زاده

    محمود صابری زاده

    مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها