هزینه زاویه سازی صورت در تهران

زاویه‌ سازی صورت یا زاویه فک روشی برای ایجاد زاویه فک و زاویه‌دار کردن چانه است. زاویه سازی صورت یکی از راه های فوق العاده مطمئن برای فرم دهی به صورت است و اگر میخواهید زوایای صورت خود را زیباتر کنید بهترین روش است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر هزینه زاویه سازی صورت در تهران

به گزارش خبر، زاویه‌ سازی صورت یا زاویه فک روشی برای ایجاد زاویه فک و زاویه‌دار کردن چانه است. زاویه سازی صورت یکی از راه های فوق العاده مطمئن برای فرم دهی به صورت است و اگر میخواهید زوایای صورت خود را زیباتر کنید بهترین روش است.

افرادی که چانه‌های کوچک دارند می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف زاویه ‌سازی، این مشکل را برطرف کنند.

همچنین افرادی که به دلیل افزایش سن یا چاقی در ناحیه پایین صورت و گردن چربی زیادی داشته، با این روش به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید.

اگر شما هم قصد انجام این روش زیبایی صورت را دارید در ادامه با مجموعه سیمارو مارا همراهی کنید تا بهترین خدمات و اطلاعات را در اختیار شما بگذاریم.

هزینه زاویه ‌سازی صورت در تهران چقدر است ؟

هزینه زاویه ‌سازی صورت در سال 1402 با توجه به نوع مواد مصرفی متفاوت است و حدودا قیمت ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان برای قیمت هر سی سی ژل زاویه سازی صورت است و قیمت زاویه سازی با چربی از ۱۰ میلیون تومان الی ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می باشد که قیمت نهایی زاویه‌ سازی صورت براساس نوع و میزان ژل متفاوت است.

در مجموع قیمت نهایی زاویه‌ سازی صورت با میزان ژل مورد استفاده شده تعیین می شود. قیمت هر سی‌سی ژل زاویه‌ سازی صورت در سال 1402 از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

جدول هزینه زاویه سازی صورت هر سی سی ژل

مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت

* به مدت 4 ساعت هیچ گونه آرایشی روی صورت نباید انجام شود

* ورزش سنگینی در آن روز انجام نشود

* از محصولات اسیدی به مدت 24 ساعت استفاده نگردد.

* از فشار آوردن بر روی ناحیه صورت خودداری کنید.

میزان تزریق ژل زاویه سازی صورت

دوز مورد نیاز برای تزریق ژل فک کاملا متغیر است. این بستگی به آناتومی و نتیجه مطلوب ما دارد. برخی از بیماران با ۱میلی‌لیتر راضی خواهند شد، برخی دیگر به 6 میلی‌لیتر نیاز خواهند داشت تا نتایجی را که می‌خواهند کسب کنند.

دکتر معالج بعد از ارزیابی چهره بهترین دوز را برای بیمار انتخاب می کند. البته توجه کنید که بهترین میزان تزریق ژل زاویه سازی صورت توسط متخصص زیبایی مشخص می شود.

انواع روش‌های زاویه ‌سازی صورت

زاویه‌ سازی صورت (زاویه فک) به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. پزشک متخصص با توجه به استخوان‌بندی و میزان چربی در ناحیه فک و چانه بهترین روش زاویه سازی را پیشنهاد می‌دهد که این کار هم از طریق جراحی و هم از طریق روش های غیر جراحی امکان پذیر است.

روش‌های بدون جراحی غیر تهاجمی بوده و نیاز به گذران دوره نقاهت ندارند. در ادامه با انواع روش‌های زاویه سازی صورت بدون جراحی آشنا می‌شویم:

1- زاویه‌ سازی صورت با تزریق ژل

2- زاویه ‌سازی با تزریق چربی

3- زاویه ‌سازی صورت با نخ

4- زوایه ‌سازی با تزریق بوتاکس

5- زاویه‌ سازی صورت با هایفوتراپی

روش‌های زاویه ‌سازی صورت بسیار متفاوت است که این روش‌ها برای هر شخص به نظر پزشک معالج بستگی دارد. در نهایت شما با مشورت، می‌توانید یکی از روش‌های ذیل را جهت زاویه‌ سازی صورت انتخاب نمایید.

زاویه‌ سازی صورت با ژل

تزریق ژل یک روش غیر جراحی است که در این روش آناتومی صورت توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد و قسمت‌هایی که باید تزریق انجام شود، مشخص می‌شود.

تزریق ژل باید به میزان کافی و با دقت کامل انجام شود. با توجه به اینکه در این روش از چه نوع ژلی استفاده می‌شود، ماندگاری این روش بین 6 تا 36 ماه است و در صورت استفاده از ژل‌های نامرغوب عوارض جبران‌ناپذیری به صورت وارد می‌شود.

بهترین نوع ژل اسید هیالورونیک است که با بدن سازگار است. از معایب تزریق ژل می‌توان به عدم تقارن، عفونت، کبودی و ورم اشاره کرد.

زاویه‌ سازی صورت با تزریق چربی

این روش یکی از بهترین روش‌های زاویه‌ سازی صورت است. در این روش که به صورت سرپایی و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، چربی‌های اضافه از یک قسمت بدن گرفته شده و پس از آماده‌سازی چربی، به نواحی از صورت که توسط پزشک مشخص شده تزریق می‌شود.

تزریق چربی هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارد و به دلیل اینکه از بدن خود فرد گرفته می‌شود با بدن او سازگار است و مشکلاتی که در تزریق ژل ممکن است به وجود آید در تزریق چربی اتفاق نمی‌افتد.

از دیگر مزایای تزریق چربی این است که تا چندین سال ماندگاری دارند.

عکس زاویه‌ سازی صورت

در این روش فیلر به قسمت پایین فک (زاویه فک) و ناحیه چانه تزریق می‌شود که این امر باعث زیبا شدن فک شده و حالت زیبایی به صورت می‌دهد. در ادامه میتوانید عکس زاویه سازی صورت قبل و بعد را مشاهده کنید.

برای مشاهده عکس های بیشتر از قبل و بعد زاویه سازی صورت و زاویه فک می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید : https://cimaru.ir/face-angulation

تاثیر زاویه ‌سازی بر زیبایی صورت و زاویه فک

در زاویه‌ سازی فرم صورت و زاویه فک به شکل دلخواه درآمده و نقص‌های آن برطرف می گردد. از مزایای دیگری که این روش به همراه دارد می توان به جوان‌سازی پوست، بهبود ظاهر و ظریف‌تر شدن بینی و درشت‌تر به نظر آمدن چشم‌ها اشاره کرد.

زاویه‌ سازی صورت گرد همچنین برای افرادی که دچار دفورمیتی های مادرزادی هستند و یا کسانی که در اثر تصادف فرم طبیعی صورت خود را از دست داده‌اند بسیار مفید خواهد بود.

پرکردن فرورفتگی‌ها و نقایص صورت، اعتماد به نفس از دست رفته شما را مجددا باز خواهد گرداند. این امر خصوصا برای افراد مسن که به دلیل کهولت سن دچار افتادگی بافت صورت و ناهماهنگی اجزای چهره خود شده‌اند بسیار حائز اهمیت بوده و در کیفیت زندگی این قشر از جامعه نقش بسزایی خواهد داشت.

علاوه بر زاویه سازی صورت با تزریق ژل و چربی روش های دیگر مانند لیفت صورت با نخ نیز وجود دارد که باعث بهبود زوایای صورت و زیباتر شدن چهره می شود.

اما روش لیفت صورت با نخ روشی تهاجمی است که جراحی گسترده تری نیاز دارد و ایمن ترین و راحت ترین روش زاویه سازی صورت با ژل است.

به همین دلیل قیمت لیفت صورت با نخ معمولا کمتر از زاویه سازی صورت با ژل است و امروزه تزریق ژل برای زاویه سازی و زاویه فک طرفداران بیشتری دارد.

چه افرادی برای زاویه ‌سازی مناسب هستند؟

افرادی که فک یا چانه کوچک دارند می‌توانند از طریق روش‌های مختلف زاویه ‌سازی این ناحیه را بزرگ‌ترکنند. در افراد مسن خط فک و چانه به دلیل ازدیاد چربی، از بین می‌رود.

بسیاری از افراد به دنبال راهی برای رفع غبغب هستند که زاویه‌ سازی به جوانسازی و ایجاد ظاهری بهتر در صورت کمک می‌کند.

زاویه‌ سازی صورت کشیده:

صورت‌های کشیده دارای چانه بلندی هستند به همین دلیل نیازی به افزایش حجم در ناحیه چانه نیست فقط با ایحاد خط فک و زاویه‌دار کردن صورت در ناحیه گوش می‌توان به صورت حالت بهتری داد.

زاویه ‌سازی صورت گرد:

در صورت‌های گرد معمولا چانه کوچک است و در هیچ‌گونه زاویه‌ای وجود ندارد. در این افراد با استفاده از روش های مختلف می‌توان چانه را بزرگ و تیز کرد تا صورت به شکل مطلوبی تغییر کند.

زاویه‌ سازی صورت پهن:

در این افراد گونه‌ها به سمت پایین آمده و تقریبا خط فکی وجود ندارد و متخصص زیبایی برای این گونه صورت ها فیلر یا پروتز در ناحیه چانه قرار می‌دهد و به کشیگی صورت کمک می‌کند.

مزایای زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت به بهبود حالت چهره و جوان‌سازی آن کمک می‌کند. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

* بلند شدن چانه کوچک

* تعادل در فاصله بین بینی تا چانه

* ایجاد حالت V در صورت

* از بین بردن چین و چروک در ناحیه فک

* ایجاد زاویه در قسمت چانه و فک

* رفع افتادگی در پوست قسمت پایین صورت

معایب زاویه ‌سازی صورت

در روش های بدون جراحی ، کمی قرمزی و تورم طبیعی است. در روش تزریق ژل یا بوتاکس ممکن است در ناحیه تزریق کمی کبودی و درد احساس شود. اما به طور کلی این روش‌ها عوارض و ضرر بسیار کمی دارند.

عوارض جانبی زاویه ‌سازی صورت

* کبودی مقدار ناچیزی در اکثر موارد اتفاق می افتد و جای نگرانی ندارد

* ورم در ناحیه تزریق به مدت 48 ساعت به طول می‌انجامد

* عفونت یک عارضه نادر است که کمتر اتفاق میوفتد.

سن مناسب زاویه‌ سازی صورت

انجام هر نوع عمل زیبایی باید در سنین بالای 18 سال انجام شود. در زاویه‌ سازی صورت گرد یا مربعی می‌توان با نظر پزشک در سنین جوانی اقدام کرده و فرم صورت را اصلاح کرد.

اما اگر هدف از زاویه ‌سازی حذف چربی ها و پوست اضافه شود، سنین 40 تا 60 سال مناسب بوده و می توان با کشیدن پوست تغییرات مناسب را در چهره فرد ایجاد کرد.

برای اینکه بهترین نتایج را از عمل زاویه‌ سازی صورت بدست آورید بهتر است در انتخاب پزشک دقت مضاعف به خرج داده و از کیفیت تجهیزات به کار رفته در کیلینیک زیبایی اطمینان حاصل کنید.

منبع: سیمارو

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها